woensdag 29 mei 2013

#21 Fifties Cupcakes en Piña Colada

Ter gelegenheid van onze verjaardagen organiseerden 
een vriendin en ik een super leuk "jaren 50 feestje"!!

Compleet met popcorn, toverballen, pancakes, 
cupcakes, brownies en broodjes hotdog enz....



De cupcakes:

De chocolade cupcakes heb ik deze keer 
voor t gemak gemaakt van een kant en klare mix,
de botercrème maak ik vaak met de mix van de Welkoop
 en deze op smaak gebracht met Patidess Framboos, 
meteen dat leuke frisse roze kleurtje!

De papieren rietjes komen bij de Hema vandaan, 
die hingen toevallig bij het zomer assortiment,
en de meloen kauwgomballen zijn van de Jamin.




Piña Colada:

Hiervoor heb ik een recept gebruikt wat ik van iemand kreeg
maar terwijl ik bezig was heb ik toch een en ander aangepast.

1 liter ananassap (AH)
2 grote blikken ananas schijfjes op sap
3 blikken gecondenseerde melk
1 pakje kokosmelk

Doe het ananassap in een grote kom,
doe hier de blikjes gecondenseerde melk bij,
dan pureer je de ananasschijfjes,
als laatste kokosmelk erbij.

Ik heb geprobeerd om 2 blikjes gecondenseerde melk te gebruiken,
maar het was echt te vloeibaar, dus toch de derde erbij.

Dit is zijn bijna 2 frisdrank flessen vol met Piña Colada! 

Enjoy!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten